I feel like dancing

jag vet inte vad det kommer från, jag känner mig bara så oerhört glad. Jag känner verkligen fö att dansa loss här i köket. Det är tur att jag ensam hemma. Just nu spelas i alla fall eye of the tiger, den är faktiskt ganska dansvänlig. Idag har jag sett fler föreläsningar i fransk grammatik och sedan vart på det där jäkla seminariet som gick högt över förvänatan. Inte ens hemtentan kan få mig på dåligt humör.

Allt är numera klart för imorgon och det ska bli så oerhört roligt. Jag och Gunilla har snackat ihop oss lite så när allt klart.

Nu sitter jag här och käkar middag (ris och flygande Jakob) och snart bär det av på Carrot-mobb.

:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0