Baka baka liten kaka

Idag har jag tillbringat en del (stor del) av dagen i köket. Jag har bakat lantbröd med honung och yoghurt och efter det har jag gjort stark korv med rotfrukter i ugn. Det känns som om söndagar är en bra dag att laga mat på. Då kan man ladda frysen med matlådor inför kommande vecka. Ikväll ska jag laga flygande jakob.





Nu sitter jag i alla fall här i köket och inser att jag borde börja läsa political gepgraphy men jag orkar inte riktigt. Istället knaprar jag på min mördegskakor med chokladbitar och känner mig ganska nöjd med att inte göra någonting.



Kommentarer
sylvia

Åh va gott det ser ut. Kan man få receptet på brödet

2010-10-17 @ 19:11:44
Jessica

Näe Sofia! Du får faktiskt sluta vara så duktig nu... Jag får ju ångest här. Tror du jag har matlådor och bakar bröd? NEJ! Jag får panik och äter choklad istället... Funkar inte i längden kan jag be att få tala om :p Men jag gillar att baka bröd, bara det att jag inte orkar ;) haha... Men du, sökte du 100% lån eller hur blev det? Och hur i helvete överlever du i så fall på de pengarna?! Känner att jag behöver samla lite tips och råd hihi ;)

2010-10-18 @ 16:11:27
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0