Back to business

Jag tog mog vi morgonen ledigt och åkte och handlade med mamma, sedan tog vi en promenad till dess att det börjader regna. Nu har jag nyss kört henne till jobbet så nu är det väl så dags att börja. Idag hade jag väl tänkt mig att jag ska skriva frågan om MacKinder (ett utkast) och skriva klart min franska uppgift (den är klar förutom att den ska läsas igenom).

Det ska jag nog klara tror jag. Annars kan jag ju tilllägga att Sj visade sig från sin bästa sida igår och alla tågen var itid. Det kändes bra i alla fall.

Jag har också fått böckerna till nästa kurs och det verkar inte så illa, två stycken är på svenska och en på engelska. Och två av böckerna är ganska tunna faktiskt. Känns bra.

Nej nu ska jag ta och sätta igång med MacKinder och Heartlandteorin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0