A never ending story

Jag kommer bokstavligen inte ha tid att blogga så mycket de kommande veckorna men jag ska göra mitt bästa. Jag har så sjukt mycket att göra just nu att jag inte ens vet var jag ska börja. Tänkte skriva en liten lista här så att jag får lite koll själv men risken finns ju alltid att jag bara blir deprimerad.

Att göra:

Läs Political Geography (typ hela boken)
Skriv text (2 sidor) till litteraturseminarium
Läs på om Panama
Skriv grupparbete (10 sidor) med Tove
Gå på föreläsningarna
Organisera allt innan den globala dagen (27 oktober)
Skriv protokoll FN
Skriv franskauppgift (500 ord tror jag)

Det var nog allt, men grejen är att allt kommer att ta så sjukt lång tid. Varken vill eller orkar men vad har jag för val?

Dessutom tillkommer det alla dessa vanliga saker som ska göras, diska, städa, laga mat, sova, betala räkningar osv.

Nu ska jag ta tag i det hela och börja läsa political geography. Wish me luck.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0