Tydligen inte

Nehep, det går inget vidare med att blogga. Men men jag lever och mår bra och det är huvudsaken. :).

Igår kom Annie hit och vi drack en massa te och satt och tjötade och tittade på Mulan. Det var jättemysigt och roligt att träffa henne igen. Hon ska åka till Costa Rica på söndag och jag är jätteavunsjuk. Hon ska vara där till januari och plugga spanaska och volontärarbeta med havssköldpaddor. Jag vill också resa iväg så...

Idag har jag och mamma åkt runt över hela Trollhättan känns det som. Vi har vart på stan och på överby, hemma hos mormor och morfar och sedan handlat och vart och kollat i en inredningsbutik. Nu ska vi baka muffins :).

Vädret är förövrigt hemskt och det ösregnar ute. Usch. Men då är det skönt att kunna stanna inne och mysa.



En av de bästa disneyfilmerna någonsin



Kommentarer
Annie

tack för i måndags! :) :)

2010-11-03 @ 12:51:02
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0