Radiostyrda plommon

Idag har varit en bra söndag, en mycket bra söndag. Jag har skrivit klart och skickat in min franskauppgift. Jag har rättat vårt konstitutionsprojekt. Och Sandra bakade scones och så satt hon, jag och Tove och käkade scones och drack te i 4 timmar. Det var så gudomligt skönt. Det borde man göra varje söndag. Bara slappa. Hela dagen lång.




Nu ikväll har jag, Sandra och Abbe varit på Harry Potter and the deathly hallows part 1. Jag tycker utan en sekunds tvekan att det är den bästa filmen hitills. Det är kul att ha varit bio här i Sollet också.

Nu ska jag sova, imorgon väntar mer tvätt, oppositionsuppgifter, städning med mera.



Kommentarer
Jessica

hihi lite kul att jagsåg rubriken ovh bara "nähmen, har hon vart och tittat Potter ;)"

2010-11-22 @ 00:58:23
URL: http://expectansy.se
sylvia

Vilka tjusiga tekoppar och tekanna

2010-11-22 @ 15:21:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0