Nachochips - naturell

Jag sitter här och mumsar på en massa nachochips och tacosås och skjuter upp det faktum att jag måste laga mat. Eftersom jag bloggar skjuter jag också upp det faktum att jag borde börja med hemtentan men jag känner  fortfarande att jag inte riktigt vet var inspirationen är. Om det är någon som har tips på hur jag ska motivera mig själv så får de gärna tala om det för mig.


Bilden kommer från google

Idag har vi haft en annan förläsare och har pratat om valobservation (mycket viktigt det heter inte valövervakning) och det var verkligen sjukt intressant. Jag skulle definitivt kunna jobba med valobservation. Väldigt välsigt spänannde. Jag riktigt ångrar att jag inte valde att jobba på det valet som var här i Sverige för någon månad sen, det hade varit så bra. Men jag får ta nya tag nästa val :).

Nu ska jag läsa Cheema, laga mat, rätta min franska uppgift och gå på studiecirkel. Ha de gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0