Vem kunde ha anat

Ja, det är nästan helt ofattbart. Jag har tagir mig hemifrån ändå till Sollet på en resa utan minsta lilla fel eller försening. Det tror jag nästan inte har hänt alls sen jag flyttade. Jag kan i alla fall inte påminna mg om någon gång som det har gått så här bra. Det resulterade i alla fall i att hela resan var väldigt trevlig och avkopplande.


Hihi, mina skor igår, kanske inte de ultimata skorna när det är en plusgrad ute men vad gör man?


Min älskade (väldigt fejkade) pradaväska med allt man kan behöva näär man reser. En ny bok blev det på pocketshop. Boken heter Vampyrens märke och än så länge är den fantastisk. Det är något speciellt med vampyrer och jag tycker att alla som älskar borde läsa den men ska nog veta att den inte är som andra vampyrböcker/filmer/serier. Haha, läs den i alla fall. Det är en hel serie!


Slänger också in en bild på den obligatoriska inköpta stora mocha latten, utan den ingen riktig tågresa.

För övrigt tror jag att jag såg norrsken när jag gick från bussen igår kväll. Eller så var det mina ögon som soelade mig ett spratt. Men fint var det i alla fall. Det skimmrade på himlen och ljuset rörde sig som i vågor... :)



Kommentarer
Annie

:O jag har alltid velat se norrsken!! kan man förutspå när det kommer? I så fall säg till mig så kommer jag med en gång! :P

2010-05-03 @ 19:11:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0