Utspark

Nu har vi sparkat ut 08orna. Det blev en mycket lyckad fest med antiken som tema. Förra veckan var det ju olympiska spelen och ikväll var den stora finalen. 08orna käkade middag och sedan korades en vinnare av spelen (lag Hera förövrigt). Sedan var det fest hela natten lång (jag gick vid två tror jag).

Slänger upp en bild på mig, Sandra, Tove och Elin så att ni får se hur fina vi var :).



Idag har vi städat efter utsparken och Gisat... Duktigt får jag säga. Ja just alla min kartor hade försvunnit så jag var tvungen att göra om dem. Inte kul alls om jag ska vara ärlig. Filerna fanns kvar men att göra om dem till kartor tog två timmar.

Nu ska jag sova, imorgon blir det mer GIS.

God natt!


Kommentarer
Jessica

måste säga att du var mest antikig :)

2010-05-24 @ 01:06:35
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0