Sommar

Japp, detta måste klassas som sommar. Det har varit 20°C den senaste veckan och det är inte helt illa om jag ska vara ärlig. Idag gick jag över stan när jag skulle hem och det var jättefint och jag såg en massa underbara vitsippor. Dessutom har alla träden slagit ut nu så det känns underbart.

Jag är nästan klar med GIS övning 1 nu så det känns också skönt. Imorgon får vi den andra så det är bra att den första snart är klar. Det ska bli kul att få den andra även om jag bara vill få den gjord. Hoppas att jag på allvar kommer att ha nytta av allt jag lärt mig då så att det inte kommer upp en massa nya saker...







Och så ett stort grattis till Sandra som fyller 21 idag... Vi ska ut ocg grilla och spela kubb för att fira henne om en stund. Ska lägga upp en bild på hennes present sen. Den  bästa någonsin!

Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0