Jag hade fel

Jag drabbades inte av panik. Jag gjorde inte fel. Det var inte svårt. Det var inte tråkigt. Det var faktiskt ganska lätt och tro det eller ej men ganska kul också. GIS. I och för sig har vi bara gjort jätte basic saker men ändå. Det känns bra faktiskt. Väldigt bra om jag ska vara ärlig. Jag ser fram mot på fredag när vi ska fortsätta. :). Nu ska jag sova så att jag kan ta itu med 200 saker på min att göra lista imorgon.

Det känns bra. Jag är väldigt glad. Tove hade förresten ordnat en toppen erfarenhetsföreläsning ikväll. Mycket intressant. DEt var två föreläsare som hade varit i Nicaragua i ett halvår. Sedan true blood så klart med Sandra.

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0