De danska bakverken

och ja det var gott... Väldigt gott om jag ska vara ärlig. Det hette i alla fall något i stil med äbelskiver...(?). Det var toppen och de var fyllda med choklad. Kan något egentligen med choklad misslyckas?

Inte i min värld i alla fall :).


För att göra dem använder man i alla fall den här smarta maskinen. Bilden kommer från obhnordica.dk för dessa finns i tyvärr inte att köpa i Sverige. En dag ska jag i alla fall skaffa mig en...

Nu sitter jag och käkar vattenmelon och honungsmelon. Jag skulle kunna leva på melon :).

God natt!


Kommentarer
Jessica

hej japp allt är bra med mig =) hur gick det med intervjun, har de hört av sig om jobbet än?

Jag vet inte hur man får flera olika kategorier till samma inlägg, vet bara hur du lägger till så du har fler att välja mellan =P men jag ska fråga runt lite ;)

2010-05-22 @ 00:51:04
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0