Avatar night



Nu ikväll har jag, Sandra, Tove, Sabine, Gunilla, Sara M och Elin sett på avatar. Det var jättemysigt och filmen var väldigt bra. Lite som en sekt ibland tyckte Sara och så alla amerikanska militärer (ja, vad ska man säga???). Men den var bra och det var trevligt att det fanns ett budskap i den. :) Alla som inte sett den, se den!

Det hade ju varit grymt att se den i 3D men det får bli nästa film... Läste häromdagen att det faktiskt skulle bli en trilogi. Det ser vi fram mot mycket.

Nu måste jag sova för vi börjar klockan 8 imorrn. Hurra!



Kommentarer
Annie

Woah trilogi, awesome! Jag håller med, den är grymt bra! Jag blev också lite suicidal när jag insåg att den borde setts i 3D haha! Jag tycker absolut vi satsar på nästa film!! Se till att vara här då! :D

2010-05-10 @ 20:37:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0