4 maj 2010

Jaha, den fjärde maj, vem kunde ha anat att den här dagen skulle börja med att jag dorg upp mina persienner och stirrade ut på en massa snö och snöflingor. Herregud. Det är ju maj. Det får inte snöa då. Nu har det visserligen smält bort och istället ösregnar det ute. Men ändå, jag blev ju nästan deprimerad. :(. Och nu sitter jag och försöker fatta hur jag ska låsa referenser i excel och jag fattar verkligen ingenting. INGENTING! Förstår inte vitsen med att låsa dem, hur man gör eller varför det är så viktigt att kunna. Jag vill bara krypa ner i min säng och inte vakna förrän Giskursen är slut. För tänk ändå om jag har dessa problem med excel hur ska det då gå med ArcGis???????



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0