Städa

Inte så kul men dock ett ganska stort måste, imorgon ska jag tvätta hela förmiddagen så då hinner jag inte. Och sen kommer min familj hit. Jag är så glad. Snart, snart. Toves familj kommer också, det var verkligen ett lustigt sammanträffande men det ska bli jättekul. Så nu måste jag städa så att det ser okej ut här i alla fall. Eller ja, det kommer att se fanatastiskt ut! :). Varför nöja sig med mindre? Dessutom ska jag åka förbi Jessica, Jerker och Arve på väg hem för påsk, det ska bli så kul att se dem igen :).

Dessutom (inte lika kul) orsakade jag en ganska stor översvämmning i badrummet förut. Vattnet rinner inte riktigt undan som det ska. Eller det tar i alla fall oerhört lång tid. Det brukar bli ganska mycket vatten men nu. Min ena handduk låg på golvet som längst kanske 50-60 cm från avloppet och den var genomvåt. Jag vred flera liter vatten ur den och det riktigt klaffasade när jag klev ur badkaret. Mysigt. Eller inte. Så nu måste vi fixa det också, eller jag har redan grävt lite utan någon som helst lycka. Det var riktigt äckligt vill jag lova. Det är baksidorna med att flytta hemifrån, man måste ta tag i alla hemska saker som avlopp. :(
Haha jag överlever nog.

Nu ska jag städa klart innan det blir biblioteket. 


Kommentarer
Elin

usch, samma sak hände med vårat badkar...fick kalla hit Solatum tillslut för stoppet satt i ett rör det inte gick att rensa i i mitten. =/

2010-03-11 @ 10:22:34
URL: http://elinsvedmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0