Laddad till tusen

Imorgon kör vi. Jag är så grymt laddad för elevföreläsningen. Det ska bli så spänannde. Jag riktigt längtar tills dess att jag står där och blickar ut över klassen (halva i alla fall). Och dessutom så kommer jag ha min grymma grupp med mig, Ida och Viktor. Vår PP är awesome och alla har gjort ett grymt jobb :). Haha det behövs alltid lite självpepp innan en redovisning. Men det som glr det så kul är att det är så intressant, tycker jag i alla fall. Men vårt kapitel handlade om att hur nazisterna fick judarna att medverka under Förintelsen. Det var verkligen så sjukt intressant. Jag längtar verkligen till imorgon. Vi kommer helt enkelt att vara bäst, jag känner det på mig. Haha! Kanske inte ska bli för stöddig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0