Jobbar hårt?

Sitter på skolan och pluggar. Eller i alla fall så försöker jag plugga men det går inte så bra som jag skulle önska. Tid och inspiration är vad som saknas och nu gåller det att hitta båda dessa ganska fort känner jag. Tiden bara försvinner, det är lite synd egentligen fast samtidigt är det skönt. Imorgon är det två seminarier som gåller och på torsdag är det ytterligare ett och dessutom ska vi bli klaar med grupparbetet til nästa vecka. Det är med andra ord ganska mycket just nu men det löser sig, det gör det alltid.

Jag hoppas i alla fall att jag snart ska ha möjligthet att dra ner till Gävle och hälsa på Jessica, Jerker och Arve. Det vore så himla mysigt och det skulle vara jättekul att träffa den. Kanske när denna kursen är slut för då har vi en del ledigt som jag inte tänkte dra ändå till T på eftersom jag snart ändå ska hem för påsk då. Tänk vad tiden går fort, det är redan mars och snart är det vår hoppas jag.

Vi har i alla fall en hel hög fantastiska istappar utanför fönstret som är nästan en meter långa eller i alla fall en halv. Det är en vacker syn även om himmlen är alldeles mulen och grå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0