Inte mycket gjort här inte

Ligger på min säng och gör ingenting. Jag borde sätta igång med hemtentan igen men jag orkar inte. Känner att det inte är någon brädska nu i alla fall. Ska troligen på vintermarknad senare :). Kul va? Det är alltid trevligt när det händet saker här i Sollet. Vilket förövrigt inte är ofta vill jag lova. Men hemtentan i alla fall. Den kommer bli för lång jag vet det. Jag har skrivit sju sidor och två rader och känner att jag har en massa kvar som jag skulle vilka skriva. Men kanske kan jag trycka ihop det på de tre sidor jag har kvar. Kanske. Men jag tror det kommer att bli för långt. Och den röda tråden saknas fortfarande. Illa! Men jag ska nog hitta den, någon dag tror jag allt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0