Den sista kokosmjölken

Hehe, jag tog den sista kokosmjölken i affären idag. Det var vågat ;). Jag var tvungen att passa på eftersom jag hade ICA-rabatt och sist jag hade det på kokosmjölk var kokosmjölken slut i alla Ica-butiker här under hela den tiden. Det var så lagom kul kan jag lova. Speciellt eftersom en sak som jag gör av med ganska mycket äär just kokosmjölk. Idag ska jag i alla fall äta pommes frites och kryddig korv till middag. Mumsigt.

Pluggandet har gått ganska bra, mötet var ganska inspirerande vilket var kul och jag har skrivit tre och en halv sida på bibblan idag (fem och en halv kvar). Och det känns helt omöjligt att få ihop tillräckligt mycket, men om jag svävar ut en del kanske det går. Synd bara att det inte är min starka sida att sväva ut en massa. Jag är bra på att skriva kort och koncist. Synd att det inte är det som efterfrågas. Men kanske ger övning färdighet. Jag hoppas ganska mycket på det :). 

Nu ska jag i alla fall bara lata mig resten av kvällen och vara med på mitt FN i skolan möte och sedan se på Vampire Diaries med Sandra och Elin. Det ska bli skönt att slappna av lite och så får jag ta nya tag med tentan imorgon. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0