Den kvarglömda lunchen

Idag var det en dålig dag på vissa områden. Jag och Sandra var halvvägs över bron när det slog mig. Att min lunch var kvar hemma. Jag hade till och med tagit den ur kylen, lagt den i en påse och ställt den på mitt golv. Den fick inte plats i väskan. Det var det som förstörde det hela. Att matlådan inte fick plats i väskan. Och dessutom så hade vi en heldag till klockan tre och efter det skulle Afghanistan-gruppen träffas. Jag fick köpa en ost och skink baguette i cafeterian, den var riktigt god och den kostade bara 20 kronor vilket kändes bra :). Men det var surt att glömma maten hemma. Jag hade ju i alla fall mat när jag kom hem så jag får väl se det positiva med det hela. Men det var ändå väldigt irriterande. Jag menar, jag glömmer ju aldrig sådana saker. Men det kanske också är bra träning. Eller något? Nu ska jag snart iväg på årsmöte med SOS, en ny styrelse ska väljas, spännande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0