Tack och lov

Ända sedan jag kom hem har jag haft en del problem med min adressämdring (posten skickas härifrån och sedan tillbaka... dubbel adressändring hur smart är det egentligen???) men nu har jag fått bekräftat att den ena är borttagen så nu kanske all min post kan hamna där den ska :). Det är lite frusterande att veta att ens post ligger 80 mil bort och du kan inte komma åt den. Bland annat hamnade hela min informationsmapp om min språkkurs i Sollefteå. Det var ju underbart... men det löste sig i alla fall det också.

Idag hade jag en liten shoppingtur där jag bland annat hämtade ut den andra delen av min bikini och sedan har jag bara tagit det ganska lungt och agerat chafför åt mamma och Anna.

Nu ska jag heja fram Argentina till ännu en seger tänkte jag :).

Ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0