Runt runt runt

Jag vet inte hur det går. Men snart vet jag. Tills dess ska jag inte skriva något om det här i alla fall. För om jag blir besviken kommer det i så fall bar avara för mig själv (och för alla de som får lyssna på mitt klagande).

I kväll var det säsongsavslutning på Vampire Diaries. Trist om jag ska vara ärlig. Jag är smått besatt av den serien jag vet. Men men... så kan det gå.

Min värld snurrar just nu bara runt mig och inte runt så mycket annars. Men det är skönt. Känns som jag och mig själv har en del att ta igen. Därför blir det lite lite skrivande här. Det känns skönt trots allt. Att bara kunna vara utan att känna en massa press. Jag gör bara det som lockar mig just nu.

Jag målar, pluggar lite franska, läser och målar lite mera. Jag har saknat målningen oerhört mycket. När jag släpade fram mina akryllfärger och papper idag var det som att komma till himmelriekt igen. Hemma.

Nu ska jag...nej jag vet inte vad jag ska göra... bara slappa tror jag. Anna tittar på Criminal Minds, jag kanske ska göra henne sällskap, eller?

Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0