Helgen som gått

Min syster tog studenten i fredags och det var varmt och alldeles underbart väder. Ibland ska man i alla fall ha tur (hon, inte jag, jag hade ju mulet och kallt på min student och tillråga på allt brände jag axlarna i fredags...). Här kommer i alla fall lite bilder från dagen.


Jag gav henne de fantastiska solglasögonen :).


De var glada i alla fall :)...

I lördags gjorde jag absolut inget och igår skulle Anna på bal så då fixade jag hennes hår innan det blev fotografering och jag, mamma och pappa drog till stan för att titta på kortegen. Mysigt. Jag kommer ihåg hur det var att gå på bal, underbart. Kul att klä upp sig så himla fint :).

Annars gör jag egentligen inte så mycket just nu så det finns inget vettingt att skriva.

Nu ska jag planera lite inför sommaren.

Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0