Ett stort steg på väg

Nu ikväll har jag bokat flygbiljetter till och från Nice. Det ska bli underbart att komma iväg och eftersom jag inte har skrivit det så ska jag i alla fall åka till Antibes. Antibes är en liten stad (mindre kanske) som ligger söder om Nice på franska rivieran. Jag längtar massor till dess att jag ska åka men jag är allt lite nervös ändå.

Det känna bra att flygbiljetterna är bokade och kursen bekräftad. Jag kommar att få veta vilka som blir min värdfamlij ca 2 veckor innan jag åker. Det ska bli jättekul att se vilka det blir, om de är gammla eller unga eller om de har barn. Det ska bli så oerhört kul :).





Bilderna kommer från google.

Jag kan knappt vänta!!!!!!

:)!



Kommentarer
Tove

Vad roligt att du ska åka iväg och läsa språk Sofia!

Hoppas att du hamnar hos en bra familj och att du lär dig massor :)



Franska Rivieran är ju underbart fin så det blir säkert en superbra resa!

2010-06-23 @ 09:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0