Ännu en dag har passerat

Ännu en dag har gått och tiden försvinner ganska fort tycker jag, men det känns bra ändå. Jag har haft en lugn dag även om jag har flängt runt en hel del. Var bland annat på pappas jobb och köpte en underbar mjukisdress från Puma. Den var svart och oerhört snygg om jag ska vara ärlig. Svart med gråa detaljer kring gradkedjan. Puma är mitt favoritsportmärke, jag tycker att de har mycket snygga kläder och skor.

För övrigt idag har jag solat lite (måste jobba lite på solbrännan :)) och pluggat lite franska (herregud vad mycket jag har glömt). Nu ska jag strax göra något jättespännande, i alla fall för mig. Skriver om det när jag är klar.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0