På väg

Nu är jag praktiskt taget på väg. Jag har packat väskan som för övrigt vägde otäckt mycket men tack och lov inte för mycket. Flyget går imorgon klockan fem över halv sju. Hjälp. Vi måste typ åka hemifrån klockan fyra för att hinna. Det är på tok för tidigt i Sofias värld. Men det var i och för sig typ det enda planet som gick om jag inte skulle bli ruinerad eler behöva sova på en flygplats. Så detta är ganska okej. Ett stopp i Köpenhamn på en och en halv timme bara. Piece of cake, liksom.

Det enda som återstår att göra egentligen är att ladda mobilen och checka in via internet. Sen kan jag gå och sova med gott samvete. Haha. Jag ska försöka blogga från Antibes med, men jag ska nog inte lova för mycket, eller för lite kanske. Jaja, nu ska jag göra en backup på datorn och sedan käka en underbar middag med grillat.

Vi hörs snart igen!

Puss ♥


Jag snart :).

Bild från fotoakuten.se


Kommentarer
Elin S.

Ha det så bra!!

Älskar förresten din nya bloggdesign :)

2010-07-29 @ 16:49:27
Tove

LYCKA TILL!!!

2010-07-31 @ 09:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0