Famille d'accueil

Jag fick ett mail idag eller kanske igår där jag fick veta min värdfamilj för resan. Det ska bli jättekul att trääffa dem. Jag ska i alla fall bo hos en dam som heter Gouta och hennes dotter Soraya. Soraya är tydligen 26 och arbetar som engelskalärare... hehe, kan ju vara bra om min franska klappar ihop totalt :). De är väldigt hjälpsam familj skriver de, det ska bli så kul att komma iväg.

Jag fick också en del annan information om skolan och så men den har jag inte läst ordentligt än.

Längtar så efter Frankrike, två år sedan sist.


Bayeux (tror jag att det stavas), en underbar stad i alla fall.

Ska bli spännande att utforska något nytt :).



Kommentarer
Jessica

Det vart ju där jag var förra året! Verkligen jätte mysigt! Vi bodde i Port de Bensin eller Port En Bensin ;) Värsta bra maten finns det där! :D

2010-07-19 @ 23:14:12
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0