Platt fall

Jaha efter det förra inlägget vad hände då? Ja inget av vikt, jag pratade med mamma (alltid trevligt förstås) och sedan gick jag till Sandra. Vi fastnade framför Robinson och I en annan del av Köping  (?). Sedan var jag tvungen att gå för jag hade så mycket att göra. Nu typ 5 minuter senare har jag skrivit ut biljetten och vägbeskrivningen. Och nu då? Jag som hade så mycket att göra. Not uppenbarligen. Jaja jag skulle kunna börja packa. Eller inte. Kanske ska gå och sova så kan jag packa imorgon på morgonen. Grejen är den att jag behöver alla sakerna (nästan) i skolan under dagen. Eller ja delvis det men jag har dessutom ingen aning om vad jag ska packa. Mer än lite träningskläder... :)

God natt i alla fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0