Kakor

Jag måste bara säga att det var underbart att Sverige tog OS-guld alldeles nyss. Jag och Tove var så nervösa att det inte skulle gå hela vägen och vi kundde knappt sitta stilla i hennes soffa. Men det blev guld och det är underbart. A happy moment. I alla fall, nu r mina kakor helt slut. Jag knaprar på den sista i detta ögonblick. Vad ska jag göra sen? Hur ska jag överleva utan kakor? Jag har ingen anning men jag måste. jag har ätit alldeles för mycket kakor och måste verkligen dra ner på det. Jag ska i alla fall göra ett seriöst försök. Men jag saknar det redan.


Bild från eastbaymom.com. Jag älskar verkligen dessa kakor och
skulle utan problem kunna leva på dem.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0