Borde

Jag borde plugga så att jag inte hamnar efter i den här kursen också. Men jag orkar inte. Jag vill inte. Jag har ingen inspiration. Jag borde laga mat för jag är hungrig. Men jag orkar inte. Jag har ingen lust. Jag vill inteeee. Eller jo det vill jag men jag orkar som sagt inte. Jag borde skriva mitt cv och personliga brev och skicka iväg det. Men jag orkar inte även om jag vill. Jag har ingen lust. Ingen inspiration. Det finns en massa borde just nu känner jag. Det är inte bra. Jag gillar måste bättre. Då har du inget val. Jag hatar att ha ett val just nu. Det finns några saker jag vill göra. Jag vill måla, jag har en påbörjad tavla. Jag vill läsa romanen som ligger bredvid min säng. Jag vill organisera om mina garderober så att jag kan flytta ner skrivbordet i källaren. Men allt det lär få vänta till frantiden. Till när vet jag inte för först finns det en massa borde som senare lär utvecklas till måste och då är det kört för min del. Ser hur stressen kommer att hopa sig om någon vecka. ;) Jag måste lösa detta på något sätt. Dessutom så har vi... låt mig tänka... 5 seminarier på denna kursen, 2 regelrätta grupparbeten och 2 inofficiella gruppgrejer eller vad sjutton man ska kalla dem till seminarierna. Jag blir alldeles trött av att tänka på det. Nu har jag i alla fall stoppat kycklingen i mikron så att jag får mat idag. Kanske :). Mina borde hänger över mig så att det är egentligen bara att ta tag i saken. Har inget val egentligen. Så nu ska jag laga mat och läsa (O)Rättfärdiga krig. Spännande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0