Mikropaus

Nu har jag en jättekort paus, typ 3 minuter för att skriva detta och för att kolla nyheterna på aftonbladet. Jag har skrivit 2 och en halv sida på mitt organisationspm och nu ska jag övergå till att studera organisationskulturen tänkte jag. Det ska bli intressant och det känns som om att det kommer att bli ganska mycket spekulationer vilket inte känns så positivt med tanke på att Gino är ganska sträng. Men jag antar att det är bättre att ha skrivit något än inget alla och i så fall kan jag ju bara justera det sen :).

Jag tycket faktiskt att det är ganska intresant att skriva pm:et, mycket mer än vad jag trodde och hade förväntat mig. Det är dock ganska trist att sitta inne och plugga när det är strålande sol ute. Men min nuvarande filosofi är att jag ska skriva två sidor till idag och sen kan jag va ledig hela helgen och återuppta arbetet på måndag/tisdag. Låter som en helt okej plan men vi får se om den kommer att realiseras.

Nu var min paus slut som blev längre än tänkt (hjälp!!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0