På Nice Côte d'azur

Jag måste bara skriva ett litet inlägg om vad som hände på flygplasten. Det var hemskt eller ja i alla fall lite pinsmat alltihop. Jag var där i god tid och lyckades checka in men hade kvar att dropa av resväskan. När jag hivar upp den på vågen stannar vågen på 21,5 kg.... HJÄLP!!! Och killen bakom disken bara tittar på mig och säger "This is very bad" med fransk dialekt och ett olycksbådande tonfall. Usch, snacka om bad moment 1. Jag slapp i alla fall betala :).

Bad moment 2 var att jag och Nienke hade bestämt att vi skulle ses på flygplasten men hon var ganska sen så jag bestämde mig för att gå igenom säkerhets kontrollen. I kontrollen står det en blond tjej bakom mig med en enrom väska (det var vad jag lade märke till). Jag gick i alla fall igenom kontrollen och vandrar iväg. En minut senare ringer Nienke och frågar var jag är varpå vi hittar varande vi säkerhetskontrollen. DÅ är det Nienke som stod bakom mig i kön. Usch säger jag bara. Vi har umgåtts varje dag i två veckor och vi könde inte igen varandra. Hemkst, hemskt är allt jag kan säga. Efter ett tag skrattade vi åt det men det var allt lite pinsamt.

Bad moment 3 var att planet var en timme försenat men det är en tråkig historia så det behöver vi ju inte skriva något om här.

:)



Kommentarer
Annie

Haha usch vad hemskt! xD

2010-08-24 @ 12:05:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0