Côte d'azur

En till liten halsing fran côte d'azur. Igar var det fint en liten stund men sen oppnade sig hi,len och jag har nog aldrig sett sa stora hagel. Senare pa kvallen askade det med. Verkar som om varje vecka har ett askovader. Usch sager jag bara.

Idag var sista dagen for nagra i min klass och sista dagen med var larare. Det var sorgligt men vi lekte typ hela dagen sa det var kul. Nasta vecka ska vi vara med en ny larare som ska vara jattebra men den nivan ar hagre an nu. Eller ja; just nu ar vi A.2.2 nastan B1 och nasta vecka blir det B1. Nivaerna ar mellan A1 och C1 sa jag ar typ pa mitten :)

Idag har vi vart pa stranden och imorgon blir det nog Monaco.

Vi hors!





ps jag hatar verkligen detta franska tangentbord. Jag maste leta efter allt och halften blir fel hur jag an anstranger mig.


Kommentarer
sylvia

Åh det verkar jättebra - vi väntar på nästa inlägg

2010-08-07 @ 23:26:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0