Underbara fredag

Fredag, det är verkligen en underbar dag. Solen lös och det var ca 8 grader varmt ute. Snön har nästan smält bort och jag kunde riktigt känna våren i luften, i alla sinnen. Träffade i alla fall Jessica, Annie och Daniel hemma hos Jess kl 11 och det var så kul att träffa dem igen.

Tiden går så fort och det blir så långt mellan gångerna när alla har spritt ut sig över Sverige. Fick i alla fall en underbar present i form av en bok om Smoothies och ett inramat foto av Karin, Daniel, Jessica och Annie som de tog innan de drog upp och hälsade på i höstas. Det var helt underbart, det ska få en hedersplats i mitt rum. Efter ett tag när vi blev hungriga drog vi till ett nytt café :). Det var jättemysigt och jag åt en smarrig macka med parmaskinka och mozarella ♥.

Vid tre var jag tvungen att dra för att möta upp mamma, pappa och Anna för lite bowling. Det var jättekul. Det är så klart ingen som kan slå pappa även om vi llåg lika i början men jag utklassade i alla fall mamma och Anna så det var inte allt för illa :). Väl hemma igen fick jag en massa underbara födelsedagspresenter av familjen, ljusstakar, örhängen och en underbart fin sjal av Anna från Berlin plus bland annat en korkskruv ;) av pappa, hehe!

Ikväll blir det mys med tacos och film och resten av helgen blir det släktträff :) och F1, en massa F1. Jag ska frossa hela helgen innan jag åker tillbaka till Sollet, där jag tyvärr inte kan eller hinner se för det mesta. Jag älkar verkligen F1 :).

Puss!


Kommentarer
Annie

Jag håller med, det var jättekul att ses igen! Tack för en jättemysig dag! :)

2010-04-04 @ 11:19:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0