Lång väg bort

Mormor och morfar ska hämta mig om en timme och köra mig till V. där jag ska ta tåget från. Det känns konstigt och egentligen vill jag bara stanna här fast samtidigt ska det bli kul att komma tillbaka upp och träffa alla sköna människor igen. Jag kommer inte att komma till Sollet förrän vif elva i kväll och det känns sjukt segt, jag måste sitta på tåg hela långa dagen. Jag orkar inte, men vad har jag för val egentligen?

Nu måste jag dessutom packa klart, vill inte. Men som sagt var har jag inte så gott om tid och det var ju massor av saker som jag hade tänkt hinna nu på morgon, men hallå? vart tog tiden vägen egentligen. Jaja, det är väl bäst att jag sätter lite fart nu i alla fall :). Bloggar lite igen imorgon eller så när jag äär framme :).

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0