Inget att skriva egentligen

Jag har verkligen inget att skriva egentligen så jag förstår inte varför jag sitter här och försöker. Kankse för att jag inte har någpt bättre för mig (det är 20 minuter kvar tills dess att True Blood börjar). Det händer inget som är intressant att skriva om här. Vi har vart på Röda Korsets årsmöte (Grattis Elin till ledamotplatsen) och haft föreläsningar (om vulkanism). Jag jublar. Dessutom har jag lyckats stöka till mitt rum när jag försökte packa upp :(. S¨nu måste jag städa  också. Dessutom tror jag inte att jag egentligen fattar något alls om el nino och la nina men förhoppningsvis förstår jag fast jag inte fattar det själv? Rörigt. jag så känns det i min hjärna också.

Sitter just nu i Sandras kök och önskar att jag hade en katt. Viktor har sin katt Märta här och hon är mysig. Det skulle vara så gulligt att ha en katt emn det känns som önsketänkande just nu. Dessutom går mina Frankrike planer inte som jag vill och det blir sjukt dyrt hur jag än gör och jag hittar inga flygbiljetter. Inget går riktigt som jag vill just nu vilket är allt bar synd. :(


Hunden är Arves nalle och kaninen är min. Mysigt :). Jag ♥ Bukowski nallar



Kommentarer
Elin

Åh, den efterlängtade bilden! :D

2010-04-07 @ 23:18:13
URL: http://elinsvedmark.blogg.se/
Jessica

för att byta storlek stil och färg på inläggstexten går du in på stilmallar och hittar

.entrybody {

under där kan du ändra och ha dig tills du är nöjd ;) om det inte fungerar som du vill är det bara att höra av dig så ska jag hjälpa dig... får för mig att du har samma konstiga kodmall som mig och den ville inte göra som jag ville, fick tvinga den till slut :p

2010-04-08 @ 10:55:16
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0