grupparbete

El Niño och La Niña. Det är allt bra mycket svårare än vad som går att ana. Nu har vi suttit här i över 2 timmar och inte har vi kommit speciellt långt. Vi har ritat upp på hela tavlan för att vi ska förstå hur vindarna och havsströmmarna rör sig men det är komplicerat vill jag lova. Dessutom är de källor som vi faktiskt har hittat inte så underbara som vi skulle önska men det fungerar nog hoppas jag. Till slut. Egentligen vill jag bara gå hem och sova men ikväll blir det lite träning, jag och Sandra har faktiskt lyckats skjuta upp avslutandet av våra gymkort en månad så att vi kan träna maj ut. Det känns skönt i alla fall. Nej, nu är vår lilla minirast slut och vi ska fortsätta skriva :S.

Puss.


Kommentarer
Jessica

Farmor och Farfar är nere i Thn nu :) Pratade med dem i morse och de berättade att de faktislt varit i Sollefteå (varför i helvete de nu åkt in i skogen för något när de redan bor värsta "mobbat") de hade tydligen ätit söndagslunch på ett ställe som nu är nedlagt ;) jag antar att du sitter med intresseblocket och antecknar nu ;) hihi

2010-04-08 @ 23:39:17
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0