Vänner :D


Jessica ska hämta mig om 20 minuter och så ska vi åka till Karin. Det ska bli så kul att träffa alla igen. Det har visserligen bara gått en månad men det känns så himla skönt att bara få träffa alla och sitta och prata. i övrigt gick tågresan bra men vi var 1,5 timme försenade och det var skumt att sova på tåget. Så bra som jag sov i natt i min säng så bra har jag inte sovit på över en månad det var så skönt.

Pm:et går ok men jag har ångrat att jag valde flernivåanalysen typ 100 gånger men jag orkar inte byta. Det ska nog gå bra och det känns som om jag blir klar i tid.

Nu måste jag diska.

Puss Sofia

Hittade den här bilden idag, de var underbara Annie :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0