pluggdag


Det är vad  det vart idag, som bekant har vi inga förläsningar på torsdagar och fredagar så då gäller det att skriva inlämningsuppgifterna till seminarierna nästa vecka. Just nu skriver jag en om liberalismen och dagens internationella system och sedan blir det en till om 1:a världskriget och hur man kunde ha förhindrat det. Det är riktigt spännade.

Skälet till att jag sitter hemma och skriver detta beror på att Helge låter mig och Tove låna hans trådlösa internet tills vårat kommer. Det är så snällt av honom.

Om ca 3,5 timmar kommer det årliga fotbollsderbyt mellan klasserna gå av stapeln, ska bli spännande. Ovanstående Helge hade tydligen krossat revbenen på en tjej i derbyt förra året så man kanske får ligga lågt.
Skriver ett inlägg till ikväll om jag överlever.

/ Sofia


Kommentarer
Anna

ja gör de o vem som vanN:D lycka till o spöa skiten ur tvårona:D

2009-09-11 @ 18:24:18
URL: http://maskott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0