Pax Nordica


Nu ska vi vara vuxna imorgon och åka på vetenskapskonferans om fred och konflikter i Umeå. Det ska bli spännande och vi ska vara borta i två dagar så vi får bo på hotell. Det ska bli kul att komma till Umeå eftersom vi ändå är knutna till Umeå Universitet och vi ska ju faktiskt plugga vårt tredje år där. Det ska bli jättekul att få se staden och kanske hinner man med lite shopping, det vore kul för utbudet här är inte så stort direkt. Men eftersom det tar ca 3 timmar eller något sådant till Umeå ska vi åka klockan halv åtta imorgon, usch. Jag måste gå upp klockan sex, så tidigt har jag inte gått upp sen jag kom hit. Det ska bli skönt med ett avbrott i alla studier, för sådant blir det mycket. Snart måste jag gå och lägga mig om jag ska ta mig upp imorgon. En rapport från Pax Nordica kommer på söndag. Förresten kommer kronprinsessan dit och talar, kul va? :D

Puss Sofia



Kommentarer
Anna

neej va coolt...jag vill oxå bo på hotell ju:D fan va najs med kronprinsessan:D shoppa något till mig:D

2009-09-17 @ 21:12:18
URL: http://maskott.blogg.se/
sylvia

Hoppas det varit bra i Umeå. Tror att bästa sättet att förvara trattkantareller är att torka dom. hur gjorde ni

2009-09-18 @ 17:47:18
Sandra

Jag tror nog ert utbud är betydligt större än för oss här i hultsfred. Det finns inte ens café här. Vårt centrum består av en pizzeria, systembolaget(tack gud!) och konsum. Kul liv, haha. Trivs du annars? Kram

2009-09-19 @ 01:05:20
URL: http://sandrapoulsen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0