Lördag 26/9


Tillbaka från Överby där jag gjorde en del shopping. Jag köpte en kjol, en skjorta, en pylamas, en kofta och ett fodral till min ipod. Jag tittade på ett par stövlar på skopunkten också men jag tror inte jag ska köpa dem för jag har trots allt ganska många par stövlar, dock inga med lite högre klack. Men vi får se jag har ju några dagar på mig att bestämma mig. På tal om skor så upptäckte jag att mitt favorit par med svarta sneakers har spruckit under (jag som ahr klagat i flera väckor på att de tar in vatten så himla lätt), jag blev riktigt sur jag har bara haft dem i ett halvår.
Dessutom köpte jag (mamma betalade, hon är verkligen en ängel) en tjock dunjacka, en fleecetröja i en snygg röd nyans och ett par rejäla vinterkängor. Nu känner jag mig lite mer redo för den norrländska vintern. :)

Om en timme ska jag iväg till Agnes och Julias avskedsparty, det ska bli kul att träffa dem igen.

Pluggandet går faktisk helt okej, jag har skrivit ner allt som ska vara med i punktform så nu är det bara att omvandla allt till en text och sätta ut fotnoter. :)

Puss Sofia


Kommentarer
Jessica

Gud vad duktig du är! Känner sån ångest jämt för min natur och det är bara 1 kurs....

2009-09-27 @ 01:40:23
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0