Idag


Ny morgon, ny dag och solen skiner fast det är ruggigt kallt. Sista dagen här faktiskt imorgon åker jag tillbaka norrut. Det har varit jättekul att vara hemma och jag önskar att jag hade stanna lite läbgre men samtidigt känns det skönt att komma tillbaka dit upp(tror jag i alla fall).

Idag ska jag:

Packa (hjälp hur ska jag få ner allt???)
Träffa Annie, Karin och Jessica (hmm bjuda på något?)
Skriva klart pm:et (jag satsar mot det i alla fall)

Det var nog allt men jag tror att det kommar ta upp mesta tiden av den här dagen. Och förresten fick vi veta att vi slutar för jul den 18 men på fredagar går det inte ett enda vettigt tåg från L. Det är så typiskt.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite Steans (alla inbladade vet hur kul jag kommer att ha).

Puss Sofia



Kommentarer
Anonym

Hejsan, hur är det med dig idag? :)



Kramar Linnéa

2009-09-30 @ 14:00:03
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0