Engagemang


Engagemang var det som genomsyrade hela förra inlägget, jag känner att det genomsyrar mig också. Efter FN-mötet var jag verkligen entusiastisk, det ska bli jättekul att engagera sig i det här. De har en gren som röj-en-mina och det verkar vara ett intressant projekt och framför allt viktigt. De har kurser som man kan åka på och så organiserar de olika saker som erfarenhetskvällar. Jag känner att det är nu som vi har chansen att göra saker (och så sitter jag fast här i tre år :D). Det känns ändå som att den här utbildningen är bra och att det för mig närmare det jag vill göra. Dessutom kan jag ju alltid studera utomlands i termin 5, spännande spännande. Förresten så har jag och Jessica lagt Lasse i Sundsvall åt sidan eftersom vi inte kunde ta oss tillbaka till Sollefteå efterår men vi har bestämt att vi ska gå i Örebro istället. Då får vi bo hos ängeln Fatma, tur att ens vänner börjar söka sig utåt, snart har man en person i varje stad (och land).

Var på grannfika hos Helene, Jennifer och Fjälle för en stund sedan, mysigt och jättegod hallonpaj med vaniljvisp. Det är verkligen de små sakerna som gör dagarna.

Puss Sofia


Kommentarer
Jessica

Nya skivan är UNDERBAR! Får sitta och plugga texter.. (de fastnar inte, bara de ord som rimmar typ) Så vi kan stå och skrika lite i Örebro... Vi måste sitta och planera nu när du kommer. Kan du ses på fredag?! Julia och Agnes hej då grej är på lördag och jag passar Freja lör-sön....

2009-09-23 @ 12:19:36
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0