Ny dag


God morgon!!!

Idag är det lördag och här i skogen är det ca 1 grad varmt och himlen döljer sig bakom en vit massa (dock inte snö bara moln). Mår riktigt bra efter festen igår faktiskt men jag gick inte och lade mig så sent heller. Festen var riktigt rolig... Vi hade miniförfest här i vår lägenhet då vi åt och drack vin. jag har vanligen något mot bönor men Tove lagade gajapintos (det låter så i alla fall) det är ris och bönor och det var verkligen jättegott :D.

Vi har fått schemat för 3:e kursen den här terminen och vi börjar som befarat den 4 november, helvete jag hade ju velat åka hem då med anna. Men vi har två andra ganska långa ledigheter i november så jag kanske åker hem någon av dem istället.

Idag är det en loppisrunda som gäller lite senare med Sandra och Elin. Det ska bli kul men jah måste äta något först... har bara ätit en banan idag.

Puss Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0