Lata dagar


Lata dagar är vad de senaste dagarna har varit och några timmar är det allt kvar på denna lata söndag. Idag har jag gjort absolut ingenting, det mest avancerade var att jag lagade köttgryta med ris. Den blev okej men inte mycket mer. Jag har så svårt för att krydda och dessutom skärde sig såsen. Hur gör man för att den inte ska göra det?
Regenet vräker ner utanför fönstret och det känns rätt skönt att sitta inne. Det som är värst just nu är att det regnar samtidigt som det äär kallt typ 3 grader. Vad ska man ha på sig då egentligen. Har man regnjackan fryser man men om man tar en annan jacka blir man blöt.
Den enda ansträningen jag ska göra under resten av dagen är att vi ska träna ikväll. Det ska bli skönt att röra lite på sig.

Puss Sofia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0