Avkoppling


Hej allihpa!

Varit lite dåligt med uppdateringar på sistone. Men nu tänkte jag att det skulle bli ändring på det men jag kan inte lova något. Konfliktrapporten är trots allt inte klar. Vi har ganska mycket kvar känns det som. Men jag och Ida har varit jätteduktiga. Vår dikussion är toppen. Det enda jag har kvar i övrigt är typ att jag måste fixa fotnoterna, det är så oerhört tråkigt men vad ska man göra?

Idag har vi varit i Ö-vik. Det var jättekul. Jag köpte tre ljusstakar till värmeljus, två rosa och en genomskinlig de passar fin fint in i mitt rum. Nu behöver jag bara värmeljus ;). Vi åt en mumsig lunch betsående av grillad faccasia med skinka och ost och is-latte. Sen var det muséet för utställningen Pushing the limits. Spännande spännande. Det är så kul att få nya vinklar på saker och ting.

Middag med Sandra och snart ska jag tillbaka för Idol. Kul. Tove och hennes mamma är i köket och lagar mat. Trevligt.

Ha en trevlig kväll.

Puss Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0