I bitar


Mina tårar kan inte sluta rinna. Jag saknar dig redan. Jag vill att du ska komma tillbaka. Jag vill vara en hel människa igen. Det gör fruktandvärt ont, jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ha någon att prata med, nu. Men alla sover eller jobbar. När man mest vill ha någon så går det inte. Andas in andas ut andas in andas ut... om jag skriver det kanske jag kan återgå till normal takt men det verkar inte så. Andas in andas ut okej det fungerar lite bättre när jag skriver det. Men bara lite...

Jag kan inte skriva mer men om någon vill ringa, Annie eller vem som helst så är det okej. Jag finns på min telefon hela dagen.

Jag saknar alla så oerhört mycket.

Puss Sofia


Kommentarer
Anna

saknar dig med(L)(L) skulle gärna ha stannat men skolan pliktar i morron ju:( kraaaaaam på dig

2009-11-01 @ 20:59:36
URL: http://maskott.blogg.se/
Annie

Åh hade jag varit inne oftare hade jag sett det inlägget och då hade jag ringt!! Ring mig när som helst på dygnet om det känns så igen! De två senaste veckorna har jag knappt använt mig av datorn alls, jag får bli bättre på det.

Det var jättekul att hälsa på dig och se hur du bor och träffa dina nya vänner! Resan hem gick bra men det var ganska dimmigt och efter lidköping blev det nästan outhärdligt och jag (som var den lyckligt lottade som körde ^^) fick ligga i 45 på en 90-väg... men vi kom fram hela och välmående iaf om än lite trötta ;) Hur gick det med kastrullen förresten? Och jag kom på att vi glömde dela upp matpengarna. Men det kan vi ju ta när du är hemma. Du kan svara i ett mail (du har fortfarande inte svarat på mitt förra mail förresten ;) ha det jättebra och hoppas att det går bra med tentan!! Kraaaaaaaam

2009-11-16 @ 14:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0