Twilight


Detta måste vara ett av de fenomen som det bloggas mest om men Twilight är verkligen helt underbart. Jag har läst alla böckerna och de är beroendeframkallade. Det är det enda ord som man kan beskriva det med. Jag har också varit av åsikten att jag inte skulle se filmen hur lika Annie och Jess än har sagt att de är och man absolut inte blir besviken. Men jag kunde inte hålla mina fingarar borta så nu har jag sett filmen och jag måste erkänna att den var jättebra. Jag saknade verkligen ingenting. Det är kul att se att det faktiskt går att göra filmer som inte saknar hälften av vad som fanns i böckerna.

Nu måste jag återgå till min packning. Idag: Alla mina kläder.

2 dagar kvar.

/Sofia


Kommentarer
Jessica

Hihi.. Jag såg allt Twilight filmen i ditt kök i tisdags :) Jag verkligen ÄLSKAR Twilight serien... Har tvingat på Annie The Host som Stephenie Meyer oxå skrivit :) Den var riktigt riktigt bra! Grät som faan i den...

2009-08-29 @ 19:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0