Tillbaka (tillfälligt)


Nu är jag tillbaka även om det är högst tillfälligt, jag sitter på campingen bredvid vandrarhemet för de har gratis bredband. Resan hit vat jättelång och väldigt seg. Att köra med kärra är inget kul. När vi kom fram var klockan efter åtta och till råga på allt fungerade min tagg till ytterdörrren inte så servicekillen fick komma och öppna åt oss, men jag fick en ny igår. Vi har packat in och packat upp allt nästan nu. Tove kom idag på dan och det var jättekul  att träffa henne, hon är väldigt trevlig så det ska nog bli bra det här. Dessutom kom 2 tvåor förbi och hälsade, Anna och Anneli, trevlig de med. Imorgon åker mamma o pappa hem igen och på måndag börjar skolan och sedan den 2 veckor långa insparken med massor av aktiviteter. Ska bli jättekul att lära känna alla.

Förresten Jessica så är ni välkomma hit när ni vill men ni kan nog bara komma 2 åt gången det är inte så stort :) .

Mer inlägg och bilder kommer snart.

/ Sofia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0