Shopping


Idag var den stors shoppingdagen. Det är ofattbart vad mycket saker som man behöver för att kunna flytta hemifrån och jag erkänner oerhört mycket saker som man vill ha men inte har råd till. Det blev förutom nödvändiga kuddar, täcken och en verktygslåda tre snygga kuddar från Indiska och en grå kappa från HM. Jag känner mig redo att flytta nu men jag har ännu inte packat allt så jag får vänta ytterligare fem dagar. Att sitta här är det sista jag har tid mded så det är bara att återgå till packningen.

/ Sofia


Kommentarer
Jessica

Hej Sofia.

Vad kul med blogg :) Spännande att kunna följa ditt "nya" liv i mina "hemtrakter" hihi Försökte hitta Sollefteå på vår Sverige karta på väggen... men icke :( dålig karta!

2009-08-29 @ 19:03:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0